  • Data: 2013-01-28 17:02:01
    Temat: Re: przewod czujnika ABS - lutować?
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miroslaw Kwasniak" <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl>
    napisał w wiadomości news:ke4959$gf5$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    > Nie znam się na trendach mody ABSów, czy jakieś mierzą moment siły czy
    > tylko
    > prędkość obrotówą?

    Mnie chodziło po prostu o prawa fizyki, jakie są.

    > Bo bez pomiaru sił, to możesz zalecać nie zrywanie przyczepności na równi
    > zaleceniem nie naciskania pedału hamulca. :)

    Wszystkiego nie przewidzisz. Ale jak zerwiesz - masz kłopot.

    > Klasyczny ABS działa poza zakresem tarcia statycznego.

    To wg praw fizyki wynikało by, że działa jednak słabiej, niż bez
    zerwania...?
    Nie mam na razie "weny" na wnikanie, co jeszcze tutaj gra w orkiestrze, może
    bym mniej głupio gadał...?
    Odepnę się na kilka dni od wątku, może wena przyjdzie, tak czasem mam,
    śjakiś czas (bywa dość długo) nic, zaciemnienie, a potem przebysk i w 15
    minut problem z głowy.