eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyprzeguby › Re: przeguby
  • Data: 2010-06-08 20:02:16
    Temat: Re: przeguby
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:hulro0$pi1$1@inews.gazeta.pl...
    > W dniu 2010-06-08 15:17, Pszemol pisze:
    > (...)
    >> A powiedz mi, kupiłeś całą półośkę czy jak?
    >
    > A po co? Znaczy można tak, tylko nie trzeba.
    >
    >> Bo trudno mi sobie wyobrazić że warsztat się bawi w rozbieranie
    >> przegubów zamiast wziąć wyjąć całą półośkę, włożyć nową i 10 minut
    >> roboty i po kłopocie... Starą oddaje się do regeneracji a nie na złom.
    >
    > Eeee, spokojnie. Do wymiany osłon przegubów, też będziesz używał
    > regenerowanych kompletnych półosi?

    Widać w Polsce jest tania siła robocza...
    W USA wymienia się kompletne regenerowane półosie.
    Kosztuje taka półośka 100-130 dolców, to jest równowartość
    godziny robocizny w warsztacie.
    Nie wiem ile trwa regeneracja przegubu po jeździe z uszkodzoną
    osłoną gumową i bez smaru (bo został wytrzepany siłą odśrodkową)
    ale nawet gdyby komplet części do takiej regenracji kosztował $40
    to na kompletny demontaż i montaż przegubu, dokładne wyczyszczenie
    go i zapakowanie nowym smarem zostaje jakieś 40 minut robocizny.
    Opłaca się to?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: