  • Data: 2010-06-08 20:50:40
    Temat: Re: przeguby
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertRędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message
    news:slrni0st4e.f08.rekin@drapak.wkurw.org...

    > No jeżeli wymiana przegubu jest taka straszna, to czemu nie
    > oddaje się uszkodzonych samochodów do regeneracji, by w zamian
    > brać nowe? ;>

    Ale pomyśl chwile, wymiana przegubu?
    Co w tej półośce jeszcze poza przegubem tam jest?

    Wolę kupić regenerowaną w specjalistycznym zakładzie
    półośkę z gwarancją niż polegać na mechaniku który się
    spieszy i nie jest ekspertem bo przecież nie robi tego
    codziennie że zrobi mi to dobrze i nie padnie mi ten przegub
    za rok, dwa i znowu będę miał koszty... jak LEPEK obok.

    Te półośki regenerowane są hurtowo w zakładach z kontrolą
    jakości, wymiana takiej półośki w zakładzie to mniej niż pół
    godziny roboty. Osobiście wymienialiśmy obie w mojej Camry
    na podjeździe do garażu kolegi.
    A więc zainteresuj się jaki jest koszt takiej naprawy w warsztacie
    u Ciebie i czy nie warto poszukać takiej regenerowanej półośki
    i nie wymienić jej sobie samemu pod domem... To nie jest trudne.