  • Data: 2010-06-08 22:36:54
    Temat: Re: przeguby
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:hum8jj$eh2$1@inews.gazeta.pl...
    > W dniu 2010-06-08 20:02, Pszemol pisze:
    > (...)
    >
    > Skoro tak, to możesz uznać, że w Polsce jest tania siła robocza.

    > Jakiej regeneracji? Mowa o wymianie na nowy.

    OK, niech Ci będzie - nie rozbierałem tych przegubów, nie wiem
    co tam jest. Ale patrzę na instrukcję toyoty i widzę tam chyba ciut
    więcej roboty niż na 30 minut: http://www.turboninjas.com/camry/sa.pdf

    > Jakie czyszczenie? Mowa o wymianie na nowy.

    > Z całą pewnością - kompletny nowy przegub do montażu kosztuje do takiej
    > Corolli ca 80PLN, co przy kurcie dolara 3,47 daje jakieś 23USD za
    > kompletny nowy przegub do montażu. Czas pracy - może ze 30 minut.
    > Resztę sobie policz.

    Kupując nową pół ośkę masz oba nowe przeguby...
    No i masz te 30 minut dodatkowej pracy za którą płacisz mechanikowi.
    Choć jakoś mi się nie chce wierzyć że policzy tylko za 30 minut...