  • Data: 2010-06-09 08:04:57
    Temat: Re: przeguby
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:
    (...)

    > OK, niech Ci będzie - nie rozbierałem tych przegubów, nie wiem
    > co tam jest. Ale patrzę na instrukcję toyoty i widzę tam chyba ciut
    > więcej roboty niż na 30 minut: http://www.turboninjas.com/camry/sa.pdf

    Przejdź się kiedyś do warsztatu, który takie rzeczy robi - ja
    Ciebie nie zamierzam ani przez moment przekonywać, skoro opiniujesz
    czas na podstawie tego co widzisz w książce i własnych wyobrażeniach
    jak to jest realizowane.

    > Kupując nową pół ośkę masz oba nowe przeguby...

    W jakim celu wymieniać przegub wewnętrzny? Co tam, idź tropem tych,
    co proponują wymieniać przeguby od razu po obu stronach samochodu
    - od razu nowy samochód, po co naprawiać.

    > No i masz te 30 minut dodatkowej pracy za którą płacisz mechanikowi.

    W Twojej wersji było za 10 minut. Tyle, że w Twojej wersji półoś miała
    kosztować 100-130USD, a w mojej nowy przegub 25-30USD. Komuś i tak
    zapłacić musisz, ponieważ produkcja/regeneracja tez kosztuje.

    > Choć jakoś mi się nie chce wierzyć że policzy tylko za 30 minut...

    A to Twój problem - ja o wierze nic nie pisałem.