  • Data: 2010-06-09 08:37:26
    Temat: Re: przeguby
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:hunast$gs9$1@inews.gazeta.pl...
    > Pszemol pisze:
    > (...)

    > Przejdź się kiedyś do warsztatu, który takie rzeczy robi - ja
    > Ciebie nie zamierzam ani przez moment przekonywać, skoro opiniujesz
    > czas na podstawie tego co widzisz w książce i własnych wyobrażeniach
    > jak to jest realizowane.

    > W jakim celu wymieniać przegub wewnętrzny? Co tam, idź tropem tych,
    > co proponują wymieniać przeguby od razu po obu stronach samochodu
    > - od razu nowy samochód, po co naprawiać.

    > W Twojej wersji było za 10 minut. Tyle, że w Twojej wersji półoś miała
> [...]

    Nie ma to znaczenia komu zapłacisz jeśli ufasz że mechanik który robi
    Ci ten przegub zna się na rzeczy... Jeśli mechanik jest nieznany, mierny
    to lepiej dać mu wymienić całą półośkę w 10 minut niż bawić się z tym
    przegubem i coś po drodze spieprzyć... Ale OK, przegubów nie wymieniałem
    osobiście tylko całe półośki, więc już się nie wypowiadam... :-)