  • Data: 2010-06-09 10:46:02
    Temat: Re: przeguby
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-08 20:54, Pszemol wrote:

    > Jeśli macie w Polsce dostęp do regenerowanych półosi
    > to sprawdźcie ceny, porównajcie całokształt kosztów
    > i wybierzcie lepszą opcję - wymiana półośki to pryszcz
    > w porównaniu do fachowego rozebrania przegubu,
    > wyczyszczenia go i napakowania smarem i półośkę
    > może wymienić sobie amator który nie jest mechanikiem
    > i nawet sobie przy tym specjalnie rąk nie zbrudzi...

    ja mam przykład na swojej starej B3 90 - padł przegub zewnętrzny -
    wymieniłem i na takiej półośce zrobiłem jeszcze 120 000 i końca nie
    widać... więc nie widzę sensu wymieniać całej półosi, tym bardziej
    "regenerowanej" bo nie wiem kto i jak ją "zregenerował"... Wyjęcie
    przegubu i założenie nowego z zapakowaniem smaru i nałożeniem osłony to
    czas pracy ok godziny. Wydaje mi się, że wyciąganie całej półosi to
    podobny czas. Nie wiem o co chodzi z tym "fachowym rozebraniem przegubu"
    - przecież to dla każdego mechanika podstawowa robota, jak dla piekarza
    upiec chleb.