eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia(prośba) numery dial-upRe: (pro?ba) numery dial-up
  • Data: 2009-08-01 13:23:23
    Temat: Re: (pro?ba) numery dial-up
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 31 Jul 2009 23:30:05 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
    >Pan J.F napisał:
    >>>> Ale po co jakies klotnie ?
    >>>> Urwie sie kabel i bedzie wyplacalo odszkodowanie :-)
    >>>
    >>> [1] Czy rzeczywiście mogą urwać? Bo na brak możliwości technicznych
    >>> chyba powoływać się w takiej sytuacji nie można, skoro wcześniej działało.
    >>> To by było wbrew dogmatowi o nieustającym postępie technicznym.
    >> Ale przeciez to nieznani sprawcy urwa :-)
    >
    >Pytanie było "po co kłótnie". No więc w kłótniach będą wciąż odwoływać się
    >do nieszczęść jakie ich spotkały ze strony tych nieznanych sprawców.

    Ale jakie klotnie ? Odpisze sie ze uszkodzenie powstalo z przyczyn od
    TP niezaleznych, i naprawione bedzie w niedalekiej przyszlosci, z
    powodu trudnosci technicznych :-)

    >> Pytanie jak dlugo moga potem naprawiac ..
    >U mnie trwało to 193 dni. Podejrzewam, że oni akurat mogą dłużej.

    No wlasnie jestem ciekaw co na to urzad. Jest jakis czas naprawy
    maksymalny ? A przyjmimjmy ze uszkodzenie faktycznie trudne - np
    koparka wykopie kabel razem z kanalizacja ..
    A jak jeszcze abonent domaga sie kabla z drugiej strony jeziora ? :-)

    J.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: