  • Data: 2009-08-01 18:07:03
    Temat: Re: (prośba) numery dial-up
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnh789cc.7i3.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Że niby ja bym miał się do takich praktyk uciekać? A w życiu!
    > Wystarczy zakomunikować to w kolejnym piśmie, a w odpowiedzi
    > dostajemy znowu na przykład wywód o śmierdzących onucah jakiegoś
    > marszbatalionu. Po kilkakrotnej wymianie takich listów nikt już
    > nie wie o co chodzi.

    Jarku, a może zamiast się na to pieklić, to wykorzystać to, czyli np.
    gdy nie działa telefon, to poskarżyć się na piszczące drzwi w
    telepunkcie, gdy trzeszczy podczas rozmowy, ochrzanić ichnią
    sprzątaczkę, że nie włączyła klimatyzacji... Zebrać doświadczenia od
    innych, tj. co zgłaszali i na co odpowiedziano, wrzucić to do komputera
    niech przetrawi i wtedy mieć algorytm... acha, trzeba włączyć usługę
    prezentacji? No to smarujemy reklamację na to, że zachmurzenie nadeszło
    od południa, a nie od północy... Odrzucać połączenia anonimowe? Napisać,
    że się nie lubi ministra rolnictwa, a prezes banku jeździ zardzewiałym
    maluchem... itd, itp... Kojarzy mi się film animowany "12 prac
    Asterixa", jedną z nich było pokonanie biurokracji. Trochę potrwało, gdy
    wpadli (Asterix z Obelixem) na pomysł, jak pokonać biurokratów ich
    własną bronią...