  • Data: 2009-08-01 15:26:24
    Temat: Re: (pro?ba) numery dial-up
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wlasnie jestem ciekaw co na to urzad. Jest jakis czas naprawy
    > maksymalny ? A przyjmimjmy ze uszkodzenie faktycznie trudne - np
    > koparka wykopie kabel razem z kanalizacja ..
    > A jak jeszcze abonent domaga sie kabla z drugiej strony jeziora ? :-)

    Abonent to się tylko domaga działania linii zgodnie z Umową i wskaqżnikami
    jakości określonymi decyzją Prezesa UKE.
    TP sama chciała by ją wyznaczyć jako operatora świadczącego Usługę
    Powszechną.
    Dla mnie to wogóle mogą sobie wykopać ten kabel byle mi telefon działał jak
    należy.
    Tym bardziej że działał a nie działa.
    Albo....
    bonifikata.