  • Data: 2009-08-01 18:43:13
    Temat: Re: (prośba) numery dial-up
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sempiterna napisała:

    > Jarku, a może zamiast się na to pieklić, to wykorzystać to, czyli np.
    > gdy nie działa telefon, to poskarżyć się na piszczące drzwi w
    > telepunkcie, gdy trzeszczy podczas rozmowy, ochrzanić ichnią
    > sprzątaczkę, że nie włączyła klimatyzacji... Zebrać doświadczenia od
    > innych, tj. co zgłaszali i na co odpowiedziano, wrzucić to do komputera
    > niech przetrawi i wtedy mieć algorytm... acha, trzeba włączyć usługę
    > prezentacji? No to smarujemy reklamację na to, że zachmurzenie nadeszło
    > od południa, a nie od północy... Odrzucać połączenia anonimowe? Napisać,
> [...]

    I co mi to da? Jak usługę zamawiam i płacę za nią, to chcę by była
    wykonana. Jak nie jest wykonana należycie (wiem, to się może zdarzyć,
    zwłaszcza jeśli firma duża), to chcę, by po interwencji od razu była
    reakcja i aby nastąpiła poprawa. Od pilnowania sprzątaczek i zawiasów
    w drzwiach telepunktów niech sobie zatrudnią pracowników dozoru.
    Nic mi do tego. Na ten temat nie mam ochoty rozmawiać. Ja po prostu
    zmieniłem usługodawcę.

    --
    Jarek