    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: prąd kondensatora
    Date: Fri, 18 Mar 2011 19:38:56 +0100

    Użytkownik "Papa5murf" <d...@j...ru> napisał w wiadomości
    news:im03t6$cqr$3@news.onet.pl...

    > a gdzie ty widziałeś takie informacje na kondensatorach?:O)
    > bo ja nic poza pojemnością i napięciem nie widzę!:O(

    To co to jest?
    Bawisz się w "sporą energię" i ją rozładowujesz.. co znaczy sporą?
    Na moim kondensatorze jest tabelka z napięciem, maksymalnym napięciem
    testowym, prądem, energią gromadzoną itp itd.
    Napisałem poniżej co ja mam za sporą pojemność, jaką energię i linka do tego
    jak to przynajmniej wygląda.
    A od Ciebie zero informacji.. spora energia ;) jak dla kogo.
    Daj chociaż fotę, wymiary, aby było o czym gadać.
    Szukając materiałów na temat mojego kondziołka wpadłem na opis 1A/1uF przy
    jakiejś serii.. ale co Ty masz? Elektrolit zza rogu tego nie zniesie.
    sorry, ale szklana kula ma weekend

    pozdrawiam

    --
    Irokez