  • Data: 2011-03-20 16:39:44
    Temat: Re: prąd kondensatora
    Od: "Papa5morf" <d...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Irokez" napisał:
    > bo najpierw się określa co się chce, a potem szuka do tego
    > elementów, a nie bierze zza rogu Kukuruźnika i próbuje
    > z niego zrobić prom kosmiczny.

    wiesz, gdyby było możliwe zdobyć fszystko co się wymaży to miało by sens,
    problem w tym że bierze się to co jest i to na co cię stać i z tego robisz
    to co sobie wymażysz!:O)
    jak chcesz kołdrę do wymairach 4x4m to nigdzie takiej ie dostaniesz, ale
    wystarczy zszyc sobie 4sz 2x2 i masz to co chcesz:O)
    więc ja biorę takie kondensatory jakie mogę dostać i na jakie mnie stać i
    mogę sobie z nich złozyc dowolną baterię spełniającą każde moje wymagania,
    mam rację?:O)
    tylko utknołem na tych danych, wiesz a jak budujesz prosty mały zasialcz to
    też się zastanawiasz jaką moc ma mieć kondensator filtrujacy?:O)
    zresztą na razie sam nie wiem co chcę, tylko coś sobie założyłem, ale w
    praktyce może się to okazać niewystarczajace, na razie chcę tylko znać
    parametry tego co mogę kupić w TME żeby ograniczyć tak zeby płomienie i
    kłęby dymu mi nie buchały:O)

    > PS. źle szukasz
    > http://industrial.panasonic.com/www-ctlg/tech/tABA00
    00_WW.html
    > http://www.chemi-con.co.jp/e/catalog/aluminum.html

    ok, dzięki za nakierowanie, pierwszy raz w życiu widzę takie tomy
    dokumentacji do kondensatora:O)
    czyli wychodzi na to ze trzeba szukać informacji u producenta:O)