eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypojemność a moc › Re: pojemność a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeds.phibee-telecom.net!zen.net.uk!dedekin
    d.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 06 Jul 2013 15:36:20 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pojemność a moc
    References: <8...@g...com>
    <51d590d3$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <kr44kn$ssm$1@speranza.aioe.org>
    <51d5abe1$0$1269$65785112@news.neostrada.pl> <kr6bk5$uci$1@dont-email.me>
    <kr6gcr$k27$2@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <kr6gcr$k27$2@news.task.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 130705-1, 2013-07-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 31
    Message-ID: <51d81d57$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: biskupia.gts.entel.pl
    X-Trace: 1373117785 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1467 217.153.175.85:46430
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2497560
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-05 15:06, anacron pisze:
    > W dniu 05.07.2013 13:51, ZIWK pisze:
    >> A po 150 000 silnik na złom....
    >
    > Przesadzasz. Aczkolwiek Twój punkt widzenia wywodzi się zapewne z faktu
    > jeżdżenia autem po dziadku w Niemczech, który tylko na ryby jeździł i
    > przez 12 lat nakręcił tylko 150000 km. :D
    >
    >

    Mozna oczywiście uważac, że obawy o trwałość tych nowych wynalazków to
    "przesada" i że akurat te dobre Helmuty z VW specjalnie te nowe,
    wysokoobrotowe, oturbinowe, wysilone silniki o małej pojemności po to
    zaczęli produkować, żeby były trwalsze od starszych generacyjnie i po to
    tez, aby nabywcy przez wiele lat ani warsztatom i fabryce (części)
    specjalnie nie dawali zarobić, ani dłuuugo nowego samochodu nie musieli
    kupować...
    Można tez mieć głębokie przeświadczenie, że ziemia jest płaska...
    ;-))

    PS. Tak naprawdę NIKT (no, może oprócz fabrycznych kierowców testowych)
    nie wie, jak te nowe silniki w długiej eksploatacji będą się zachowywać,
    jak zniosą tysiące km przebiegu. Może okazać się, że będą one akurat
    wyjątkiem od obserwowanej wszędzie tendencji uznawania w konstrukcji i
    technologii priorytetu wymagań księgowych nad przyzwoita inzynierią.
    Może...;-)
    Wiadomo jednakże, że aby wysilony silnik miał trwałość podobna do mniej
    wysilonego MUSI byc wykonany z droższych materiałów i z większą (więc
    zazwyczaj droższą) starannością.
    Jak chcesz być testerem nowych technologii,- twoje pieniadze, twoja
    wola.. konstytucja tego nie zabrania;-))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: