  • Data: 2011-10-06 20:32:01
    Temat: Re: podczas jazdy - wolna skrzynia biegów (manual)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-06 20:19, BartekK pisze:
    > No i na to wychodzi, że tak ma być. Pojechałem do aso, gość wsiadł i sie
    > pyta "ale ossoo panu chozzzi?" - wsadził mnie do innej vectry z manualem
    > - chodziła tak samo wolno :/

    Ja bym jednak wymienił olej - trochę się powinno poprawić, ale cudów się
    nie spodziewaj.

    > Czyli po prostu GM zrobił kolejny wyrób samochodopodobny OPC, żeby tylko
    > był w cenniku i można się pochwalić "robimy nawet 280KM wersje", bo i
    > tak (prawie)nikt go nie kupi. A jak znajdzie sie szaleniec co kupi... to
    > ma pecha, mógł kupić M3 albo typeR a nie opla...

    Z drugiej strony zrobienie skrzyni w której da się szybko przerzucać
    biegi odbija się pewnie negatywnie na jej trwałości, do tego użytkownicy
    by narzekali że chrobocze przy zmianie biegów.
    Użytkownicy by nie docenili...