eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypieszy vs osobówka › Re: pieszy vs osobówka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "bartosz" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
    <mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
    <555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
    <555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl> <mjf2a7$dlj$1@node1.news.atman.pl>
    <mjf2j7$tac$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: pieszy vs osobówka
    Date: Tue, 19 May 2015 14:47:29 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 19
    Message-ID: <555b3c9b$2$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: host-89-229-95-195.szczecin.mm.pl
    X-Trace: 1432042651 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2210 89.229.95.195:62805
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562403
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:mjf2j7$tac$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 2015-05-19 o 12:12, Maciek pisze:
    >> W dniu 2015-05-18 o 23:59, Liwiusz pisze:
    >>> I tramwaje i pociągi to pojazdy szynowe posiadające ponadprzeciętnie
    >>> gorszą drogę hamowania.
    >> Gorszą od? Zakładam, że samochodów. Idąc tym tropem samochód ma
    >> ponadprzeciętnie gorszą drogę hamowania niż pieszy.
    >
    > Wystarczy, że mogą z zasięgu wzroku płynnie hamować i ruszać
    > jednocześnie jadąc akceptowalną w mieście prędkością.
    >

    Pieszy moze tym bardziej płynnie hamowac i ruszac jednoczesnie idac z
    akceptowalna w miescie predkoscia :). Czekamy zatem na inne uzasadnienie.
    bart


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: