-
Data: 2015-05-19 16:21:08
Temat: Re: pieszy vs osobówka
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "bartosz" napisał w wiadomości
Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
>>--Ktoś tu wspominał o Niemcach, Holendrach, Szwedach itp tam jakoś
>>te problemy są mniejsze a rozwiązań komunikacyjnych aż takich nie
>>ma.
>to niestety kwestia naszych wyborow ... tam rzadzeniem zajmuja sie
>ludzie inteligentni a my mamy skorumpowanych cwiercinteligentow ...
>oczekiwanie jakosci po tych cymbalach jest niestety nadaremne, 11 lat
>temu weszlismy do UE i nadal jestesmy w czarnej dupie choc przez
>10-cio lecie mozna bylo wyedukowac sporo kierowcow i pieszych ...
>tego czasu nikt nie zwroci
Spokojnie, dotrze sie.
A czas ... zauwaz ze ofiar smiertelnych nam ubylo trzykrotnie, wiec
moze nie calkiem stracony.
Tak nawiasem mowiac to ciekaw jestem skad ten ubytek - drogi to sie
nam wyraznie poprawily od ~2 lat, szkolenie kierowcow bez zmian,
czyzby lepsze samochody i opony ? Te nastoletnie "zlomy" z Niemiec :-)
No bo alternatywnie to jeszcze tylko ilosc samochodow i ruch na
drogach.
Fotoradarow raczej nie licze, bo malo ich bylo :-)
>--Jest za to inna mentalność i sposób patrzenia na ochronę życia.
>rule number one:
>chronimy ZAWSZE najslabszego uzytkownika ruchu drogowego,
>implementacja w Polsce okolo roku 2050
Tylko ze najlepiej go ochroni wyrobienie zwyczaju, ze przystajemy na
krawezniku, rozgladamy sie w prawo i w lewo, i jak widzimy ze zaden
samochod nie jedzie, to wchodzimy na jezdnie.
Bo jak zaczna tach wchodzic bez rozgladania, to to sie musi zakonczyc
wypadkiem - nie zawsze kierowca samochodu bedzie mial dobra widocznosc
i skojarzy, ze ktos zamierza wtargnac na jezdnie ..
>Moze i chronimy, ale na pewno nie poprzez nadanie mu prawa
>pierwszenstwa nad wiekszymi i ciezszymi uzytkownikami drog, tylko
>poprzez poprawe infrastruktury.
Jak to bylo wspomniane - spojrz na tramwaje i pociagi ...
No coz, we wroclawiu stanowisko urzednikow miejskich jest ostatnio
takie: pieszy nie lubi przejsc podziemnych. Robimy mu naziemne.
W wielu wypadkach tej infrastruktury nie ma co poprawiac - obecne
przepisy o pierwszenstwie pieszego juz na przejsciu, zakazie
wyprzedzania i omijania na przejsciach, sa IMO wystarczajace.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.15 16:56 bartosz
- 19.05.15 16:57 masti
- 19.05.15 17:00 Cavallino
- 19.05.15 17:02 Cavallino
- 19.05.15 17:04 Cavallino
- 19.05.15 17:10 J.F.
- 19.05.15 17:15 bartosz
- 19.05.15 18:20 Adam
- 19.05.15 18:28 Cavallino
- 19.05.15 18:38 J.F.
- 19.05.15 20:38 bartosz
- 19.05.15 21:30 Artur Miller
- 19.05.15 21:43 J.F.
- 19.05.15 21:52 Shrek
- 19.05.15 21:54 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod