-
Data: 2015-05-19 16:21:08
Temat: Re: pieszy vs osobówka
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "bartosz" napisał w wiadomości
Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
>>--Ktoś tu wspominał o Niemcach, Holendrach, Szwedach itp tam jakoś
>>te problemy są mniejsze a rozwiązań komunikacyjnych aż takich nie
>>ma.
>to niestety kwestia naszych wyborow ... tam rzadzeniem zajmuja sie
>ludzie inteligentni a my mamy skorumpowanych cwiercinteligentow ...
>oczekiwanie jakosci po tych cymbalach jest niestety nadaremne, 11 lat
>temu weszlismy do UE i nadal jestesmy w czarnej dupie choc przez
>10-cio lecie mozna bylo wyedukowac sporo kierowcow i pieszych ...
>tego czasu nikt nie zwroci
Spokojnie, dotrze sie.
A czas ... zauwaz ze ofiar smiertelnych nam ubylo trzykrotnie, wiec
moze nie calkiem stracony.
Tak nawiasem mowiac to ciekaw jestem skad ten ubytek - drogi to sie
nam wyraznie poprawily od ~2 lat, szkolenie kierowcow bez zmian,
czyzby lepsze samochody i opony ? Te nastoletnie "zlomy" z Niemiec :-)
No bo alternatywnie to jeszcze tylko ilosc samochodow i ruch na
drogach.
Fotoradarow raczej nie licze, bo malo ich bylo :-)
>--Jest za to inna mentalność i sposób patrzenia na ochronę życia.
>rule number one:
>chronimy ZAWSZE najslabszego uzytkownika ruchu drogowego,
>implementacja w Polsce okolo roku 2050
Tylko ze najlepiej go ochroni wyrobienie zwyczaju, ze przystajemy na
krawezniku, rozgladamy sie w prawo i w lewo, i jak widzimy ze zaden
samochod nie jedzie, to wchodzimy na jezdnie.
Bo jak zaczna tach wchodzic bez rozgladania, to to sie musi zakonczyc
wypadkiem - nie zawsze kierowca samochodu bedzie mial dobra widocznosc
i skojarzy, ze ktos zamierza wtargnac na jezdnie ..
>Moze i chronimy, ale na pewno nie poprzez nadanie mu prawa
>pierwszenstwa nad wiekszymi i ciezszymi uzytkownikami drog, tylko
>poprzez poprawe infrastruktury.
Jak to bylo wspomniane - spojrz na tramwaje i pociagi ...
No coz, we wroclawiu stanowisko urzednikow miejskich jest ostatnio
takie: pieszy nie lubi przejsc podziemnych. Robimy mu naziemne.
W wielu wypadkach tej infrastruktury nie ma co poprawiac - obecne
przepisy o pierwszenstwie pieszego juz na przejsciu, zakazie
wyprzedzania i omijania na przejsciach, sa IMO wystarczajace.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.15 16:56 bartosz
- 19.05.15 16:57 masti
- 19.05.15 17:00 Cavallino
- 19.05.15 17:02 Cavallino
- 19.05.15 17:04 Cavallino
- 19.05.15 17:10 J.F.
- 19.05.15 17:15 bartosz
- 19.05.15 18:20 Adam
- 19.05.15 18:28 Cavallino
- 19.05.15 18:38 J.F.
- 19.05.15 20:38 bartosz
- 19.05.15 21:30 Artur Miller
- 19.05.15 21:43 J.F.
- 19.05.15 21:52 Shrek
- 19.05.15 21:54 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF