    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pieszy vs osobówka
    Date: Tue, 19 May 2015 11:34:26 +0200

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >--Czy oni wygladaja jakby nerwowo zwalniali przed kazdym przejsciem ?
    >w ogole nie zwalniaja ...

    No wlasnie ...

    > Oldenburg to 2 wjazdy na poznym zoltym plus olanie znaku STOP i
    > prawo jazdy mowi adieu ...

    Nie wyglada mi to na produkcje znanego miejscowego pirata ... wiec
    moze po prostu tak tam jezdza ?

    >reszty nawet nie chce mi sie ogladac ale dobra jak wreszcie umyje
    >auto to moge wlaczyc kamere :-)

    >--Ubezpieczyc sie Allianz :-)
    >to nic nie da ... o ile przy pierwszym wypadku moze sie uda to
    >recydywa juz nie przejdzie, regres z ubezpieczalni murowany (grobe
    >Fahrlässigkeit)

    U nas regres w zasadzie nie wchodzi w gre, mialem na mysli Allianz
    Polska oczywiscie :-)

    >plus gwarantowana odsiadka ... to zabawa dla bardzo bogatych ludzi,
    >jesli chodzi o kase to Niemcy raczej nie znaja sentymentow ...

    odsiadka niby grozi, ale przy pierwszym wypadku raczej nie, a po
    minieciu okresu zawieszenia ... tez pewnie nie.
    Zakladajac oczywiscie ze kierowca bedzie trzezwy, predkosc nie bardzo
    nadmierna itp.

    J.