  • Data: 2015-05-19 12:54:50
    Temat: Re: pieszy vs osobówka
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:b28792fb-1e35-44d8-b156-2fbc58f9f216@go
    oglegroups.com...

    > z tak konstruktywna krytyka trudno polemizowac :-)

    No jak głosisz tezy ex cathedra to nie ma z czym dyskutować.

    > --Edukujemy od początku że pieszy w zderzeniu z samochodem nie ma szans.
    > to jest fizyka, dopiero 5-ta klasa jesli sie nie myle ?

    ROTFL. Potrzebujesz wsparcia szkoły i nauczycieli fizyki aby wytłumaczyć
    dziecko że ma się nie pchać pod auto? Ja potrafiłem to wytłumaczyć moim
    dzieciom znacznie, znacznie wcześniej.

    > --Dlatego tam nikt się przed koła nie pcha.
    > kolokwialnie mowiac (bez obrazy): PIERDOLISZ JAK POTLUCZONY

    ROTFL

    > ja moge syna samego wysylac do szkoly: jedno przejscie jedno bez swiatel,
    > jedno ze swiatlami bez obawy ze go jakis pierdolec na pasach rozjedzie, to
    > wlasnie jest ta roznica

    Jaka różnica? Twierdzisz że Twój syn może wejść na jezdnię pod koła
    samochodu bez patrzenia bo samochody mają jakieś magiczne teleporty? Jak
    wejdzie pod koła to zginie i żadne tupanie nóżką tego nie zmieni.

    > obawiam sie ze po zmianie przepisow w PL nagle mozesz zmienic IP o ile w
    > celi bedzie internet, zachowaj czujnosc na drodze !

    A to te przepisy wprowadzają zakaz poruszania się samochodami czy może nakaz
    teleportacji albo zniknięcia samochodu gdy ktoś się pcha pod koła? Zdradzę
    Ci sekret samochód nie potrafi się zatrzymać w miejscu ot tak po prostu
    tylko wymaga _drogi_ _hamowania_. I żaden przepis ani żadne ograniczenie
    tego nie zmieni.

    Pozdrawiam
    Ergie