  • Data: 2015-05-19 11:45:51
    Temat: Re: pieszy vs osobówka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ac632359-6860-4b32-9b3c-0a53e9486163@go
    oglegroups.com...
    --Ale z Niemczech opinie mam podobna, z tym, ze ... przejechalem np
    500km, z czego 480 autostrada czy inna ekspresowka ..

    >cale 500 km ? a to faktycznie miarodajna opinia co ja tam ze swoimi
    >200 tkm moge powiedziec :-)

    Z jednej trasy. Nie mowie ze przejechalem tam 200kkm, ani ze nawet
    50k, tym niemniej - tych wlazacych prosto pod kola pieszych nie widac.
    Opinia moze byc falszywa, ale masz godzine filmow - gdzies tam widac
    jak pieszy wchodzi bez rozgladania, albo jak kierowca sie zatrzymuje,
    bo moze pieszy z nienacka wyjsc ?
    No ale mozesz umyc auto i nagrac inny film :-)

    Fakt, ze stosunkowo niewiele jezdzilem po jakis mniejszych niemieckich
    ulicach. Bo tez i nie ma potrzeby :-)

    J.