  • Data: 2011-12-28 09:49:12
    Temat: Re: pewnie nic nowego
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-12-2011 08:26, Artur Maśląg pisze:

    > Niczego nie przegapiłem - piszą o tym co proste, łatwe i napisać mogą.
    > Zresztą zauważ, że jednak to nie jest 1.0-1,5, a raczej 1,0-pow.2.
    > Dodatkowo są rowerzyści i recydywiści. Jakby policzyć z tych newsów

    Sprawdziłeś ilu tych rowerzystów tam jest? Bo ja widzę że jednak
    zdecydowana większość to kierowcy.

    > to jakoś tak wyjdzie, że łapią powiedzmy jednego dziennie (niezależnie
    > od tego, czy wypadek spowodował i w jakim był stanie). Powiatów
    > mamy 379 (65 miast na prawach powiatu oraz 314 ziemskich) , wyjdzie
    > jakiś 1 dziennie na powiat, z czego cześć to rowerzyści. W skali
    > kraju to pewnie może być ze 200 prowadzących :)

    Czyli sugerujes,z że policja ma 100% skuteczność i jest w stanie
    zatrzymać każdego pijanego za kółkiem dlatego codziennie jeździ ich
    raptem 200?

    > Dodatkowo ze spożycia wynika, że jednak w większości łapani mają
    > dużo więcej niż najbardziej liberalne przepisy europejskie. Jak to
    > zderzyć ze strukturą spożycia to widać korelację. Idąc dalej
    > - wynika z powyższego, że tych prowadzących "nawalonych" to wcale
    > nie ma dużo, a do tego jeżeli coś spożywali to zdaje się niezbyt
    > dużo i niebezpieczeństwo z ich strony jakieś takie niewielkie.

    Policja podaje przykłady niemal codziennych zatrzymań kierowców jadących
    "wężykiem" ,czy też na skutek kolizji drogowej w jednym tylko powiacie,
    a dla Ciebie jest to dowód na to że nie ma ich wcale tak dużo? Jesteś
    mistrzem zakrzywiania rzeczywistości.

    > BTW - jeżeli tych nawalonych jest tak dużo (jak sugerujesz) to czemu
    > nie powodują armagedonu na drogach, które są często dziurawe,
    > nieoświetlone i do tego bywają źle oznakowane?

    To ja zadam Ci inne pytanie. Skoro ograniczenia prędkości są takie
    istotne, a wiadomo że niemal każdy je łamie, to dlaczego nie ma
    armagedonu na drogach? Dlaczego dasz się pociąć i uzasadnić niemal każde
    takie ograniczenie twierdząc że prawo jest prawem, natomiast prawo
    stanowiące o trzeźwej jeździe jest już dla Ciebie nie do przyjęcia?

    --
    Paweł