  • Data: 2011-12-28 10:14:26
    Temat: Re: pewnie nic nowego
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2011-12-27 22:26, J.F. pisze:
    (...)

    >Rzekłbym, że tego nawet przy najlepszych chęciach nie udowodnisz :)

    Bez danych oczywiscie nie, dlatego od poczatku pytalem co to za wynik.

    >Ja widzę, że sprawia.

    No gdzie - widzisz, inni widza ... a wypadki tylko z rzadka :-)

    >Nie, nie wystarczy.

    No jak nie wystarczy ? Juz by dawno potracili swoje pojazdy gdyby nie
    wystarczylo :-)

    Dobre rozporzadzenie wydal minister w sprawie swiatel i mozna
    przemknac na poczatku czerwonego. Zwlaszcza jak sie jedzie 2x szybciej
    :-)

    Mowiac szczerze to pieknie bylo widac na gierkowce przed remontem -
    nie bylo chyba czerwonego ktorego by ktos nie naruszyl. No ale coz
    robic - droga hamowania ze 120 duza :-)

    >Zastanów się - DK7 od Łomianek to Płońska to 2x2 (dwujezdniowa o
    >dwóch
    >pasach w każdą stronę) + w części ekspresowa. Zdaje się, że 100-120
    >(nawet więcej) to nie jest jazda niebezpieczna.

    A jak bedzie glololedz, albo glina po burakach na zakrecie ? :-)

    >Po drugiej stronie masz
    >barana wyprzedzającego po drugiej stronie wysepki na zabudowanym
    >~90km/h
    >na drodze jednojezdniowej. Zdaje się, że odpowiedź jest prosta...

    Normalnie to on nie wyprzedza z drugiej strony wysepki, ale trafil na
    kapelusza :-P
    No i teraz pytanie - czy bezpieczniej jest jechac w rzekomo dobrych
    warunkach 120, czy 80 przez wies w ktorej wszyscy tyle jada, ale sa i
    dzieci i pijacy ...

    Jak tam nie wiem, u mnie wynik 0:0 :-)
    Ale tak prawde mowiac, 80 to calkiem dobra predkosc w terenie
    zabudowanym :-)

    J.