  • Data: 2011-12-28 12:10:45
    Temat: Re: pewnie nic nowego
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
    W dniu 28-12-2011 10:41, J.F pisze:

> [...]
    >www.policja.pl - 2010r
    >"W grupie nietrzeźwych kierujących największe zagrożenie
    >bezpieczeństwa
    >stanowili kierujący samochodami osobowymi, którzy spowodowali 1 890
    >wypadków
    >(77% wypadków spowodowanych przez nietrzeźwych kierujących). Wskaźnik
    >ten jest niższy niż w roku poprzednim (2009 - 80,7%). W wypadkach
    >zawinionych
    >przez nietrzeźwych kierujących samochodami osobowymi zginęły 203
    >osoby,
    >tj. 81,9% śmiertelnych ofiar zdarzeń spowodowanych przez nietrzeźwych

    No widzisz - tak juz jestes zacietrzewiony, ze cytujesz a nie widzisz.
    zlikwidujesz te 1890 wypadkow, a 36 tysiecy zostanie.
    I zginie w nich 3700 osob.

    A co sie zmienilo przez ostatnie 3 lata na polskich drogach ?
    niewiele, glownie to fotoradarow przybylo.
    A skutek ? z 15tys wypadkow mniej, 1500 ofiar smiertelnych mniej, w
    tym takze tych spowodowanych przez pijakow :-)

    > Następną grupą nietrzeźwych użytkowników stwarzającą zagrożenie byli
    > rowerzyści. Spowodowali oni 189 wypadków (7,7%), w których zginęło
    >16 osób (6,5%), a 177 zostało rannych (5,2%)."

    Jak to ladnie brzmi, tymczasem wsadzaja ich do pierdla, a oni glownie
    sobie zagrazaja, bo jakos nie wierze zeby taki kogos zabil,
    przynajmniej nie bezposrednio :-)

    >Z mojej strony EOT, nie zamierzam tracić czasu na dyskusję z
    >manipulantami. Proponuję mniej pić.

    Pomysl lepiej kto ciebie zmanipulowal, ze nie dostrzegasz prostych
    liczb. Na tym wlasnie policja bazuje - udalo sie ludziom wmowic ze
    pijacy wszystkiemu winni, to teraz ciezko pracuja na bezpieczenstwem
    ruchu drogowego lapiac tych pijakow.

    J.

    P.S. Mozna tez zauwazyc ze smiertelnosc w wypadkach spowodowanych
    przez pijanych kierowcow jednak wieksza. W 23559 wypadkach
    spowodowanych przez samochody osobowe zginelo 1933 osoby, a dla
    pijanych patrz wyzej.
    Jednak ten pijany kierowca bardziej niebezpieczny.

    No i prawde mowiac to nie chce mi sie wierzyc zeby 10% kierowcow
    jezdzilo pijanych, wiec znow - bardziej niebezpieczny. Ale do 0.5
    mozna podniesc, ewentualnie do 0.3/0.5 na modle niemiecka.