  • Data: 2011-12-28 10:48:22
    Temat: Re: pewnie nic nowego
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-28 10:28, J.F pisze:

    > Ale nie obrazilbym sie gdybym przeczytal np ze ujeli wiecej
    > zlodziejaszkow radyjek samochodowych, przemyslana akcja patrolowa
    > przyniosla spadek liczby rozbojow o polowe (byleby to nie bylo tak ze
    > byly 2 a teraz jest 1),

    No tak, ale to raczej bardziej inne nie będzie - ile tych szajek może
    być? (zresztą większość już rozbita)

    > zglosili zarzadcom drog 20 dziur zagrazajacych
    > bezpieczenstwu ruchu,

    Tak, to by było miłe i potrzebne. Ciekawe ile (i czy) faktycznie
    zgłaszają - to zdaje się jest potrzebne.

    > a w ramach tygodnia bezpieczenstwa byli w szkolach
    > na wywiadowkach i przypomnieli rodzicom o odblaskach.

    Kiedyś Policja prowadziła takie programy. Ostanie spotkanie
    o którym pamiętam, to parę lat temu syn miał w gimnazjum
    jakąś pogadankę o narkotykach.

    > A rowerzysci w Piasecznie to juz wszyscy maja lampki,

    Rano przejeżdżałem i nie potwierdzam :)

    > czy policja ich jakos omija ?

    Raczej omija, choć nie powiem, ze 3 lata temu widziałem jak
    wieźli jednego (rower ciągnęli przez otwarte okno ;) ).
    Problem w tym, że zdaje się gość był nawalony i nie jestem
    pewien, czy go wieźli na komendę ;)