  • Data: 2011-12-28 10:41:13
    Temat: Re: pewnie nic nowego
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
    W dniu 28-12-2011 08:26, Artur Maśląg pisze:

    >Sprawdziłeś ilu tych rowerzystów tam jest? Bo ja widzę że jednak
    >zdecydowana większość to kierowcy.

    Podsumowania ogolnopolskie sa nieublagane, w roku 2010 zatrzymano 79
    tys osob kierujacych pojazdami mechanicznymi w stanie nietrzezwosci i
    57 tys "innymi pojazdami".
    Plus 20tys/8 tys w stanie 0.2-0.5 promila.

    >Czyli sugerujes,z że policja ma 100% skuteczność i jest w stanie
    >zatrzymać każdego pijanego za kółkiem dlatego codziennie jeździ ich
    >raptem 200?

    Oczywiscie nie ... aczkolwiek przy rowerzystach skutecznosc jest
    wieksza :-)

    > Dodatkowo ze spożycia wynika, że jednak w większości łapani mają
    > dużo więcej niż najbardziej liberalne przepisy europejskie. Jak to
    > zderzyć ze strukturą spożycia to widać korelację.

    Akurat bez problemu da sie te 0.5 promila przekroczyc piwem, winem czy
    innym trunkiem.

    No chyba ze "struktura spozycia" to "ile razy wypiles mniej niz pol
    litra na dwoch".

    >Policja podaje przykłady niemal codziennych zatrzymań kierowców
    >jadących "wężykiem" ,czy też na skutek kolizji drogowej w jednym
    >tylko powiacie, a dla Ciebie jest to dowód na to że nie ma ich wcale
    >tak dużo? Jesteś mistrzem zakrzywiania rzeczywistości.

    Nie, to ty jestes oglupiony przez media :-)
    Gdyby tak policja wylapala wszystkich pijakow ... to nadal byloby 5000
    trupow rocznie.

    No nie, przepraszam, teraz ja demagogizuje. to prawda sprzed kilku
    lat, ostatnio ostro spadalo, teraz pewnie byloby 3000.
    Tym niemniej - pijani kierowcy sa sprawcami ~5% wypadkow. Znikniesz
    ich - a 95% wypadkow zostanie.

    >To ja zadam Ci inne pytanie. Skoro ograniczenia prędkości są takie
    >istotne, a wiadomo że niemal każdy je łamie, to dlaczego nie ma
    >armagedonu na drogach? Dlaczego dasz się pociąć i uzasadnić niemal
    >każde takie ograniczenie twierdząc że prawo jest prawem, natomiast
    >prawo stanowiące o trzeźwej jeździe jest już dla Ciebie nie do
    >przyjęcia?

    Ale po co wprowadzac jakies niezycowe przepisy - predkosc 6 km/h,
    zawartosc alkoholu 0, wzrok znakomity,
    nie lepiej 80, 0.5, dobry w okularach ? :-)

    J.