  • Data: 2014-08-10 09:59:31
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > To przetumacz sobie przykład: kupiłbyś droższe (np. za 45gr)
    > gdyby takie akurat Ci smakowały? Jasne że kupiłbyś...
    > Przecież nie męczyłbyś się z czymś czego nie lubisz gdybyś nie musiał.

    Jasne.
    Ale pytanie jest inne: czy kupiłbym takie za 1zł mając swiadomosc ze tak do
    konca nie wiem czy sa duzo lepsze...

    > A więc zrozum że właśnie tak jak Ty do bułek niektórzy ludzie
    > podchodzą do zakupu smartfona.

    Ok, ale ja własnie próbuje zrozumiec te lepszość.

    > Argumenty "racjonalne" czasem nie mają znaczenia i kupujesz
    > to co Ci pasuje...

    Smak to jest bardzo racjonalny argument.

> [...]
    > być motywacją dla pracownika i większą wagę ma coś innego: ciekawy
    > projekt, jakieś dodatki rzeczowe, poklepanie po ramieniu przez szefa
    > itp... Zawsze będzie tak, że ile zarobisz tylko dasz rady wydać - jak
    > więcej zarobisz to zawsze możesz sobie kupić nieco większy jacht do
    > żeglowania po Mazurach... Albo kilka razy więcej w roku pojechać w
    > lecie do Chile na narty.
    > Upierałbym się że raczej nie ma górnej granicy gdzie przestajesz robić
    > już jakieś wybory kierując się ceną... Zaczynają Cię po prostu bawić

    Byc moze przestajesz robic wybory na poziomie szejków naftowych. :)
    Bo co miałbyś kupić? Inny kraj? :)

    > No mniej więcej tak to jest...
    > Ale weź pod uwagę, że to że Ci się tani aparat zawiesi raz w miesiącu
    > jest niejako "wliczonę w umowę"... Bo jak wyegzekwujesz zwrot
    > skoro producent chłamu po prostu Cię oleje?

    Dobry pytanie. Trafiając na taki muszę spróbować. :)

    > Niby ten sam system ale inne sterowniki, inna jakość montażu,
    > lutowania, inna dedykacja do detali przy intergracji tych sterowników
    > z systemem, inna poświęcenie uwagi na odpluskwianie programów itp,
    > itd.

    > Ale domyślam się, że w Polsce będzie podobnie... Sprawdzałeś?

    Np w orange 18.99 czyli jakies 18% miesiecznego abo dla 3 osób...
    Sa tez tansze opcje ale tylko ta chroni w pełni.

    > Nie mam jachtu na Mazurach, a chętnie bym się nauczył żeglować...
    > Nie mam domku na Hawajach, a chętnie bym się nauczył serfować...
    > Rancza w Teksasie tez nie mam a lubię przyrodę, konie i otwarte
    > przestrzenie...

    A lubisz mleko? A masz krowe? :)

    > Siedzę w gorącym Chicago (na szczęście na przedmieściach) i pracuję
    > w firmie komputerowej męcząc się codziennie przy biurku :-)
    > Tak jak Ty i inni na tej grupie muszę pracować na chleb, na kartofle
    > z kefirem i na zabawki jakie sobie kupuję od czasu do czasu -
    > milionerem nie jestem, zapewniam cię :-)))

    No przeciez napisałem ze wierze.
    Nie ma cudów - jezeli srednia pensja w Polsce to 3.000 a w niemczech 14.000
    to musi nam być trudniej kupić niektore zabawki.
    A słyszałem juz o ludziach ktorzy zarabiaja 2500 i za tyle kupuja telefon
    :) Nie odbieram im prawa do kupowania takich zabawek, nie ukrywam jednak,
    ze bawia mnie takie sytuacje...