  • Data: 2014-08-10 09:59:35
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik rs n...@n...spam.info ...

    > nie wiem na jakie badania się powołujesz, ale z tych dokonanych w UC
    > Berkeley w 2011-2012 wynika coś wręcz przeciwnego. <rs>

    Czyli co?

    Jacek Santorski, psycholog biznesu: - Amerykanie wykonali badania, z
    których wynika, że po przekroczeniu bariery ok. 150 tys. dolarów rocznego
    dochodu nie ma związku między zarobkami a poczuciem satysfakcji życiowej.
    Jeśli zarabia się mniej, to każdy tysiąc więcej cieszy. Jeśli więcej -
    radości jest już nie tak dużo.

    Czy przekroczenie bariery miliona złotych rocznego dochodu jest magiczne?
    Wojciech Warski: - Nie zauważyłem. Kiedy zaspokojone zostają podstawowe
    potrzeby, to przestaje się liczyć, czy zarabia się milion, dwa, czy
    dziesięć.

    Przemol ma racje, że być może odrobinę naciągnąłem tezę.