  • Data: 2014-08-10 09:59:31
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Zwykle ten 3 krotnie droższy nie jest "odrobinę lepszy" tylko dużo
    > lepszy... Ale oczywiście ciężko to zmienić.

    Byc moze jest duzo lepszy.
    Osobiście nie zauwazyłem tego ale i próbka mała wiec trudno wyciągać jakieś
    bardziej ogólne wnioski.

    > Generalnie gdy zakup smarfona to ogromna dziura w Twoich miesięcznych
    > zarobkach to oczywiście robisz takie wybory i kompromisy...

    Myslę, że w Polsce gdzie sredni zarobek to około 3.000 zł to dla wiekszosci
    zakup smartfona jest sporym wydatkiem.

    > Ale jak pokazuje mój przykład obok z bułkami - gdy cena produktu nie
    > jest istotną pozycją na liście wydatków to sobie przyjemności nie
    > odmówisz.

    Ja akurat jeść uwielbiam. Wiec kupuje te bułki ktore mi smakują.
    Ale pieczywo to temat na inna dyskusje, bo generalnie jest z nim kłopot.
    Kiedys bło lepsze. Z drugiej strony po wizycie we Włoszech przestałem
    narzekać...