-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!
.POSTED!not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nowy egzamin
Date: Mon, 26 Dec 2011 21:20:14 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 19
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <63xpeokurqx9$.1104i4vsi202p$.dlg@40tude.net>
<z9bgpbxod0uh$.1ia8yqe92kxp7$.dlg@40tude.net>
<377g5qea5pzt.1vbejvhqbzw60$.dlg@40tude.net>
<10jiwxl14ilpg.i4viue1tlrwz$.dlg@40tude.net>
<c1.01.3TBgfv$0jp@mike.oldfield.org.pl>
<1wq7yr8hnxaxb$.mwqruhe590xj.dlg@40tude.net>
<c1.01.3TBhmZ$0k0@mike.oldfield.org.pl>
<gxqzv1y6sh7p.1eavkbwo4hb69$.dlg@40tude.net>
<1...@i...dyndns.org.invalid>
<msrdlfbkrh4q.1ngzb1r92akk7$.dlg@40tude.net>
<1...@i...dyndns.org.invalid>
<1...@4...net>
<1...@i...dyndns.org.invalid>
<l...@4...net>
<1...@i...dyndns.org.invalid>
<sxk1lhppsxgl$.9rqbtmor1dfi$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 89-75-149-89.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1324931123 4197 89.75.149.89 (26 Dec 2011 20:25:23 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Dec 2011 20:25:23 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2422588
[ ukryj nagłówki ]On 2011-12-26, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> Z270 270 Na drogach dwukierunkowych o dwóch pasach ruchu wyprzedzanie
>> pojazdu silnikowego jest
>> zabronione:
>> A. przy dojeżdżaniu do wierzchołków wzniesień *Tak*
>> B. na zakrętach oznaczonych znakami ostrzegawczymi *Tak*
>> C. na mostach i wiaduktach *Nie*
>>
>> Która odpowiedź jest w senesie testowym błędna?
>
> A i B.
> Ustawa zabrania, ale z wyjatkami. Wiec nie zawsze zabrania.
Dwa pasy ruchu, czyli wyprzedzać można tylko pasem do jazdy w przeciwną
stronę. Kiedy niby ustawa tego nie zabrania?
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 26.12.11 21:21 Krzysiek Kielczewski
- 26.12.11 21:19 Adam Płaszczyca
- 26.12.11 21:32 J.F.
- 26.12.11 21:42 Tom N
- 26.12.11 21:45 Tom N
- 26.12.11 21:49 Tomasz Pyra
- 26.12.11 21:52 Tomasz Pyra
- 26.12.11 21:53 J.F.
- 26.12.11 21:59 Tomasz Pyra
- 26.12.11 22:00 J.F.
- 26.12.11 22:11 Tomasz Pyra
- 26.12.11 22:21 Tomasz Pyra
- 26.12.11 22:22 dremka
- 26.12.11 22:23 J.F.
- 26.12.11 22:27 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=