-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
pl!not-for-mail
From: "Grzegorz" <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: naprawa pompy wtryskowej
Date: Fri, 21 Mar 2014 21:26:06 +0100
Organization: Dialog Net
Lines: 35
Message-ID: <lgi7c8$b8c$1@news.dialog.net.pl>
References: <X...@1...0.0.1>
<5329f274$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 78.10.243.244
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1395433674 11532 78.10.243.244 (21 Mar 2014 20:27:54 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Mar 2014 20:27:54 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.2001
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.2001
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2527717
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA2F5E4D395FB8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...
>
> >> P.S. Przy okazji podpowiedziano mi ciekawą rzecz - czy to prawda,
ze
> >> kiedys
> >> do ON na zime lano róznego rodzaju dodatki przeciw zamarzaniu a
dziś,
> >> ze wzgledu na to, ze na ON=pb - leje sie po prostu całkiem sporo
> >> benzyny do ropy?
> >
> > Z rafinerii wychodzi czysty ON. Dodaje się do niego estry i inne
> > świństwa, żeby było taniej za litr. Prawdziwy arktyczny ON (Statoil,
> > Lotos) nie ma domieszek, wygląda prawie jak woda.
>
> To dlaczego nie zamarza?
Bo jest odparafinowany.
ON nigdy nie zamarza. Wytracają się tylko parafiny.
To zmętnienie ON na mrozie to zawiesina parafin.
To zawartość parafin odróżnia ON zimowy od letniego.
Paliwo wysokoprężne nie może być pozbawione całkowicie
parafin bo wpływają one korzystnie na liczbę cetanową.
Problemem jest jednak temperatura krzepnięcia parafin
która jest do osiągnięcia zimą.
Skutkuje to zapychaniem filtra paliwa.
Jak ktoś ma podgrzewany filtr paliwa i resztę instalacji
wysokociśnieniowej
to może jeździć na każdym ON.
g.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=