  • Data: 2016-02-15 08:34:03
    Temat: Re: ma ktoś może zaślepkę do tej płyty głównej ... ?
    Od: "Piotr" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup

    > A to nie prościej bylo plyte zamontowac i sfocic te tylna scianke razem z
    > miarką?

    Tak też zrobiłem w pierwszej chwili, ale raz, że mobo jest jakoś lekko
    wygięta (taki łuk mały), więc gniazda nie są idealnie równo,
    a dwa ,że mając zdjęcia blaszki to wystarczy odwzorować dokładnie otwory
    i po temacie.

    A nie lepiej spróbować dobrać coś z takiej aukcji?
    http://allegro.pl/maskownice-do-plyt-glownych-pc-zas
    lepka-i-o-i5985087651.html

    Nie moja aukcja. Oprócz niej jest tam jeszcze kilka podobnych