eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[lpg][tech][poz] Mulcia :)Re: [lpg][tech][poz] Mulcia :)
  • X-Received: by 10.182.213.41 with SMTP id np9mr176789obc.3.1396791506528; Sun, 06 Apr
    2014 06:38:26 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.213.41 with SMTP id np9mr176789obc.3.1396791506528; Sun, 06 Apr
    2014 06:38:26 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.
    net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwi
    nds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!ur14no350323
    4igb.0!news-out.google.com!gi6ni228igc.0!nntp.google.com!l13no3588973iga.0!post
    news.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 6 Apr 2014 06:38:26 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.231.195.171;
    posting-account=t7ArGAoAAABwFXgPWRObI4NypE-2vN1I
    NNTP-Posting-Host: 89.231.195.171
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <e...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: [lpg][tech][poz] Mulcia :)
    From: c...@g...com
    Injection-Date: Sun, 06 Apr 2014 13:38:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2543
    X-Received-Body-CRC: 2019075334
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2529602
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2014 02:08:01 UTC+1 użytkownik b...@g...com napisał:
    > Wzrost mocy na lpg jest jednak możliwy:
    >
    >
    >
    > http://youtu.be/fFlnegZ6BVU

    Cytat z ich strony:

    "Zakładając "odpowiednią" instalację LPG oraz lekko modyfikując układ wydechowy
    osiągnęliśmy znaczny wzrost mocy oraz momentu obrotowego. Zmiana parametrów
    oprogramowania komputera sterującego pracą wtryskiwaczy gazowych pozwoliła na
    osiągnięcie oszałamiających wzrostów aż do 657KM oraz ponad 680Nm! Jednak, ponieważ
    ustawienia te są niebezpieczne zarówno dla pojazdu jak i kierowcy postanowiliśmy
    pozostać przy ustawieniach na poziomie 530KM oraz ponad 620Nm.


    Dwa potężne reduktory wraz z idealnie dobraną mieszanką wtryskiwaną poprzez dysze do
    jednostki napędowej POPRAWIAJĄ PRACĘ SILNIKA WLICZAJĄC W TO DYNAMIKĘ!! Bez ingerencji
    w silnik (poza tej, której wymaga montaż instalacji LPG), bez żadnych dodatkowych
    zmian (poza lekką modyfikacją układu wydechowego); wbrew mitom, o obniżaniu mocy i
    psuciu silnika przez instalacje gazowe, potrafiliśmy podnieść moc naszego Chargera o
    ponad 20% przy ustawieniach do codziennej jazdy i nawet o 50% w warunkach
    eksperymentalnych!"

    Jeżeli to prawda to wyniki niezłe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: