    From: ddddddddddd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ładny dzień na cabrio
    Date: Tue, 25 Jun 2024 19:31:51 +0100

    On 24/06/2024 19:32, PiteR wrote:
    > in <news:h0ol52ba0afs.1s51vsxrvoh8s$.dlg@40tude.net>

    > imho wjedzie się do centrum Londynu wszystkim
    > tylko jest opłata ULEZ 64zł dziennie.

    Ale klasyki mogą być wykluczone. Albo samochód przeszedł przez inny kraj
    i już nie emituje złego CO2 (patrz np. Nissan Elgrand chyba 3.5 V6 - te
    wiem że nie mają co2 wpisanego więc są exempt; ja rejestrowałem tu Vito
    3.0D z Polski i też emisji nie miał wpisanej, ale nie mam pojęcia czy by
    się kwalifikował do ULEZ, bo wtedy pomysłu na ten podatek jeszcze nie
    ogłosili)

    > Plus zabójcze OC za pojemność i emisję.

    przy takim aucie raczej nie zabójcze

    Lukasz