-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: sirapacz <n...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: konserwacja podwozia: lakier czy baranek?
Date: Wed, 21 Oct 2015 12:50:51 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Lines: 12
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <n07qmb$2oj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <n07flo$vf4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 185.15.0.152
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1445424651 2835 185.15.0.152 (21 Oct 2015 10:50:51
GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Oct 2015 10:50:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <1...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570711
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-10-21 o 12:15, Zenek Kapelinder pisze:
> Malowanie na czarno podwozi to zabieg w zasadzie dekoracyjny. Podwozia zbudowane są
z wielu elementów e sobą połączonych. Zabezpieczenie dużych zewnętrznych powierzchni
miękkimi grubymi warstwami jest ważne. Ale o wiele ważniejsze jest zabezpieczenie to
czego nie widać. Czyli połączenia pomiędzy elementami i wzmocnieniami. Profile
zamknięte to się nazywa. I to te profile trzeba przede wszystkim zabezpieczyć od
środka. Zabieg jest prosty o ile posiada się stosowne wyposażenie. Na przeciętny
cztero drzwiowy samochód potrzeba ok 2 litry preparaty do zabezpieczania profili.
Jesli w samochodzie są lub można do niego dokupić plastikowe nadkola to polecam
przestrzenie za nad kołami zabezpieczać preparatem do profili zamkniętych a nie
farbami do podwozi. Woskowe preparaty do profili są dobrymi penetrantami, zwłaszcza
jak są gorące. Poza tym w upalne dni wosk robi się płynny i nawet jak jakiś element
nie został dostatecznie dobrze zabezpieczony to jest spora szansa ze w czasie letnich
upał
ów wosk dojdzie do nie zabezpieczonych miejsc.
>
mam białe samochody więc malowałem wcześniej na biało podwozie - aby te
kropki dało się zresztą zauważyć:)
profile konserwuje wtryskując w progi i rozbierając podłogę i boczki z
tyłu (o dziwo znalazłem tam w jednym miejscu ponad tylnym pasem całkiem
sporo korozji - pewnikiem bity i spawany)
chodzuilo mi wlsnie o to czy przykryc barankiem by chronic przed
kamieniami czy zrobie sobie tym krzywdę tylko
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.15 16:21 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=