eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykonserwacja podwozia: lakier czy baranek? › Re: konserwacja podwozia: lakier czy baranek?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: konserwacja podwozia: lakier czy baranek?
    Date: Wed, 21 Oct 2015 12:50:51 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Lines: 12
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <n07qmb$2oj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <n07flo$vf4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 185.15.0.152
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1445424651 2835 185.15.0.152 (21 Oct 2015 10:50:51
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Oct 2015 10:50:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.3.0
    In-Reply-To: <1...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570711
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-10-21 o 12:15, Zenek Kapelinder pisze:
    > Malowanie na czarno podwozi to zabieg w zasadzie dekoracyjny. Podwozia zbudowane są
    z wielu elementów e sobą połączonych. Zabezpieczenie dużych zewnętrznych powierzchni
    miękkimi grubymi warstwami jest ważne. Ale o wiele ważniejsze jest zabezpieczenie to
    czego nie widać. Czyli połączenia pomiędzy elementami i wzmocnieniami. Profile
    zamknięte to się nazywa. I to te profile trzeba przede wszystkim zabezpieczyć od
    środka. Zabieg jest prosty o ile posiada się stosowne wyposażenie. Na przeciętny
    cztero drzwiowy samochód potrzeba ok 2 litry preparaty do zabezpieczania profili.
    Jesli w samochodzie są lub można do niego dokupić plastikowe nadkola to polecam
    przestrzenie za nad kołami zabezpieczać preparatem do profili zamkniętych a nie
    farbami do podwozi. Woskowe preparaty do profili są dobrymi penetrantami, zwłaszcza
    jak są gorące. Poza tym w upalne dni wosk robi się płynny i nawet jak jakiś element
    nie został dostatecznie dobrze zabezpieczony to jest spora szansa ze w czasie letnich
    upał
    ów wosk dojdzie do nie zabezpieczonych miejsc.
    >
    mam białe samochody więc malowałem wcześniej na biało podwozie - aby te
    kropki dało się zresztą zauważyć:)
    profile konserwuje wtryskując w progi i rozbierając podłogę i boczki z
    tyłu (o dziwo znalazłem tam w jednym miejscu ponad tylnym pasem całkiem
    sporo korozji - pewnikiem bity i spawany)

    chodzuilo mi wlsnie o to czy przykryc barankiem by chronic przed
    kamieniami czy zrobie sobie tym krzywdę tylko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: