    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: klej termoprzewodzący
    Date: Sat, 26 May 2012 19:07:06 +0000 (UTC)

    sundayman napisał:

    > No ale problem w tym, że ja potrzebuję na razie max. 20 wyświetlaczy
    > podgrzewać, więc obawiam się, że produkcja to nie ten rząd kosztów...

    To się robi techniką sitodruku, koszty przygotowania są niewielkie.
    Mniej więcej ten sam poziom technologiczny, co produkcja płytek
    laminatowych. Można się zastanowić, czy reszty układu nie zmontować
    przy okazji w tej technice. W każdym razie nie zaszkodzi spytać o cenę.

    A jak nie, to poszukać płaskich rezystorów grubowarstwowych o niskiej
    oporności (ja kiedyś szukałem gigaomowych). O, ci na przykład robią:
    http://www.konel.pl/

    > Ale - jak policzyć o ile toto podniesie temperaturę orientacyjnie
    > np. z -20 st. ?

    Od tego trzeba zacząć. Wszystko zależy od obudowy, sposobu umieszczenia
    tego wyświetlacza itp. Może się okazać, że w ogóle nie potrzeba
    dodatkowego grzania. Ja kiedyś miałem odwrotny problem -- duży
    wyświetlacz nagrzewał się od słońca i robił się czarny. Pomogło
    przyklejenie od spodu blachy aluminiowej, która robiła za radiator.

    --
    Jarek