  • Data: 2009-07-04 09:51:57
    Temat: Re: klasyczny dylemat ,czyli co kupic
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie, to chory człowiek, który co miesiąc zmienia nikca i głosi

    chlopie ja cie prosze nie obrazaj mnie

    ja nikogo tutaj nie obrazam
    rozumiem ze Bog ma roznych mieszkancow na ziemie sa ludzie bardziej
    lub mniej kulturalni , lepiej lub gorzej wychowani.

    ja cie prosze po raz kolejny nie obrazaj mnie.

    czy slyszales kiedys, ze jesli sie loguje przez inny serwer albo z
    innego miejsca to czysem wyswietlane sa inne dane.?
    nicka nie zmieniam od miesiecy , z przyjemnoscia korzystam z
    mozliwosci jakie daje siec wszystkim pozostania anonimowym, ale ze na
    swoim edytorze widzisz prawdopodobnie rozne moje odresy to sprawa
    servera , poprzez ktory sie loguje .
    od miesiecy podpisuje sie XXX , czasem zapominam.
    pokaz mi posty w ktorych co miesiac podpisuje sie inaczej.

    prosze cie nie klam .

    > dziwne teorie mieszając coś tam wyczytanego bez zrozumienia z brakiem
    > elementarnej wiedzy.

    to co wydaje ci sie dziwna teoria jest w istoscie trywialna
    informacja - dostepna kazdemu , kto lubi czytac.
    jesli poczytasz , uzupelnisz braki wiedzy to zrozumiesz ze nie sa to
    dziwne teorie.
    opieramy sie prawdopodobnie na ronych zrodlach wiedzy ja akurat na
    takich z ktorych nie masz mozliwosci skorzystania.
    przyznaje ze z internetu korzystam raczej niechetnie jako ze nie jest
    to zrodloe wiedzy pewnej.
    wrecz preciwnie z cala pewnosci sa podawane czesto informacje bledne.

    A jak raczysz mieć inne zdanie to cię zgnoi.
    > Używam 450D z tamronem 28-75 do zawodowego pstrykania głównie
    > reklamowego. I nie zmieniam sprzętu, bo nie ma po co (tzn. nic nowego
    > bym nie osiągnął), a zmienianie nie jest moim hobby.

    co wcale nie znaczy iz dlatego ze uzywasz aparatu do robienia zdjec
    zawodowo pytajacy uzyskuje dobre zdejcia.
    robienie zdjec w studio to najlawiejsze warunki dla pracy aparatu gdyz
    najlatwiej jest zapenic powtarzalnosc warunkow.

    prosze cie jeszcze raz nie obrazaj mnie ,
    to grzech - pojdz do spowiedziy , wyspowiadaj sie ze obrazasz innych ,
    ksiadz da ci rozgrzeszenie jesli powiesz mu ze ja ci wybaczylem.

    XXX