  • Data: 2009-07-06 08:18:12
    Temat: Re: klasyczny dylemat ,czyli co kupic
    Od: Olek <o...@u...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > chlopie teoretyzujesz.
    > kup np 50 d zrob zdjecia to porownasz - przestaniesz teoretyzowac.

    mam 450d i mam 50d - wiem co mówię! to Ty teoretyzujesz i w dodatku błędnie

    > zobacz sobie - znajdziesz w sieci jak jest zbudowana matryca c450d a
    > c50 d
    > to zupelnie inna matryca , nie o rozdzielczosc matrycy chodzi.

    czli o co , bo wcześniej napisałeś "prosty przyklad za pomoca dobrego
    skad innad body c20d uzyskuje sie
    rozdzielczosci czedu 45 l/mm. za pomoca np c50d z tym samym obiektywem
    dostaniesz rozdzielczosci rzedu 120 l/mm"

    > zupelnie zmieniona i poprawiona absorbcja swiatla w c50.wspolpraca
    > c50d z tymi samymi obiektywami nieporownywalnie lepsza niz w c450d

    a ja dalej twierdzę że 450d zrobię o niebo lepsze zdjęcia z dobrym
    szkłem niż z 50d i kitem...

    > w odroznieniu od innych nie teoretyzuje tylko pisze i z empirii i z z
    > tego co pisza inni fachowcy mialem 450d i mam wyzszy model

    500d? :)

    > posluchaj jak pracuje lustro w c450 d - a na tym ruchomym
    > nieamortyzowanym lustrze jest umieszczony drugie male lustro dla
    > ukladu AF . a ono przy tak brutallnej pracy lustra za kazdym razem
    > zajmujenieco inna pozycje - stad i powtrzalnosc AF mala.
    > nie chce mi sie pisac .

    nie no zabiłeś mnie tą "brutalną pracą lustra"

> [...]
    > swietny aparat ( sa to prawdopodobnie ci , ktorzy oszczednosci zycia
    > wlozyli w to badziewie ) , ci ktorzy przeszli na wyzsze modele
    > twierdza ze nia ma porownnia na korzysc wyzszych.
    > i tak jest ja to potwierdzam rowniez.
    > zobacz w sieci www.colorfote.de jak jest precyzja dzialani AF w tym
    > aparacie z kilkudziesiecioma pomierzonymi obiektywami.
    > osiaga rozdzielczosc rzedu 20% mozliwej.
    > z dalszych postow wynika a wlasciwie ze sposobu w jaki argumentujesz ,
    > ze jestes na etapie konczenia szkoly podstwowej.
    > zrob najpierw swiadectwo a potem porozmawimy i skladaj na lepszy

    śmieszny jesteś - skąd wiesz co ja mam?
    jesteś zwykłym trollem i pieprzysz takie głupoty , że mi się płakać
    chce... dosłownie ręce opadają...

    idź zbieraj na lekarza - zrozumiesz...