  • Data: 2010-04-26 21:03:40
    Temat: Re: kierowcy z rybą...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dudley" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hr4fqn$j0$1@news.onet.pl...
    > Cavallino wygenerował w news:hr42dv$mja$1@news.onet.pl taki oto ciąg
    > znaków:
    >
    > Jakoś ostatnio w Faktach i Mitach podawano ilość odnotowanych przypadków
    > pedofilii w polskim kościele - uzbierali ok. 70 na ok. 30k księży, a skoro
    > to Fakty i Mity, to musi nie kłamią.

    Nie wiem, nigdy tego nawet w ręce nie miałem, nawet nie wiem co to jest i
    kto to wydaje.
    Ale nawet na zdrowy rozum mogę dostrzec różnice między "odnotowanych" a
    "faktycznych", zwłaszcza że odnotowane to zapewne tylko takie które
    wypłynęły na zewnątrz.

    W każdym razie ponoć niejaki Petz siedział sobie w pierwszym rzędzie na
    Wawelu ostatnio, zamiast w pierdlu gnić, jak w każdym normalnym kraju.

    > Ale skoro wywołałeś temat do tablicy - nie razi Cię hipokryzja np. tow.
    > Senyszyn, która gdzie się da grzmi na pedofilów "w sukienkach", a
    > jednocześnie na polskie parady równości zaprasza Volkera Becka

    Tow. Senyszyn równie bardzo wisi mi i powiewa, jak cała pisiorsko -
    rydzykowska banda, (choć może mniej wkurza), więc nie mam zielonego pojęcia
    co robi i po co.
    Nie zmieniaj więc tematu na zasadzie bicia Murzynów, bo tą dyskusję to sobie
    możesz na oazach uwskuteczniać - tam może znajdą się zainteresowani.