    Subject: Re: kamera IP/WiFI
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Wed, 30 Mar 2016 01:39:31 +0200

    W dniu 2016-03-29 o 18:34, ToMasz pisze:

    > Taka kamera w hd wymaga 2.5Mb/s więc to dla tanich routerków też
    > może być problem (przy 8 kamerach 2 telefonach i PC)

    Mam dwuzakresowy router 300Mbps, więc powinno być ok. Szczególnie, jeśli
    kamera obsługiwałaby pasmo 5GHz. Zresztą docelowo (w momencie, gdy
    przybyłoby kilka kamer) i tak pewnie zorganizowałbym osobny router WiFi,
    udostępniający wydzieloną sieć dla kamer, rejestratora i jakiejś prostej
    automatyki "homemade" na ESP8266. ;)

    > Jeśli rozważasz zakup tej kamery, pytaj, chętnie odpowiem

    Rozumiem, że ta kamera obsługuje jakieś w miarę standardowe protokoły i
    można ją podpiąć do rejestratora, z pominięciem wszystkich apek p2p od
    producenta? Sprawdzi się ona na zewnątrz? Co prawda planowane miejsce
    montażu znajduje się pod wystającym kawałkiem dachu, ale nie można
    wykluczyć, że zacinający deszcz albo śnieg ją tam dosięgnie...

    Wersja ethernetowa niestety odpada - co najmniej jedna z kamer będzie
    montowana na sąsiednim budynku, w którym nie ma żadnej sieci.