  • Data: 2016-04-05 10:23:51
    Temat: Re: kamera IP/WiFI
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-05 o 10:14, AlexY pisze:

    > A po co? zasilacz wepnij w najbliższe gniazdko w pomieszczeniu i puść
    > sam kabel, najwyżej go przedłuż. Chyba że to ma w polu pracować.

    Jak mówiłem - kamera ma pracować na zewnątrz. I ponoć jest do tego
    dostosowana (IP66). Dlatego dziwi mnie ten zasilacz.

    To znaczy inaczej: w opisie aukcji była tylko mowa o zasilaczu, nie był
    w żaden sposób opisany ani przedstawiony na zdjęciach, dlatego nie
    zwróciłem na to większej uwagi. Jednak w Sieci znalazłem inne zdjęcia
    tego zestawu (Overmax Camspot 4.1) i tam już był pokazany najzwyklejszy,
    impulsowy zasilacz w formie wtyczki.
    Nie wiem - istnieje szansa, że ja dostanę coś innego, ale wolę się już
    przygotować. ;)