  • Data: 2013-06-20 14:46:00
    Temat: Re: jeszcze o pralkach..
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Koziołek" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:51c2a6f7$0$1249$65785112@news.neostrada.pl...

    > Spadaj wieśniaku

    Wybacz, ale jakoś nie przypominam sobie, abym był z tobą spokrewniony.
    Nie miałeś powodu obrzucać mnie wyzwiskami.
    Jak widać poziom twojego debilizmu i chamstwa przekracza wszelkie normy.

    > - przyjebałeś się do mnie - nie ja byłem autorem wątku.
    > Lądujesz w kiblu.

    Wystarczyło po prostu napisać, że to nie ty byłeś autorem tego wątku.
    Grzecznie bym przeprosił za swoją pomyłkę. Myślałem, że to ty napisałeś,
    a czytając wszystkie Twoje wypowiedzi myślałem, że piszesz to z żartem i
    że jesteś gość z jajami oraz poczuciem humoru. Dlatego też odpisałem z
    żartem.
    Ale jak widać jesteś typową niedorozwiniętą ciotą, która obraża się o
    wszystko i umie tylko ubliżać i kląć oraz straszyć, że sobie zrobi
    krzywdę.