  • 1. Data: 2013-06-18 11:29:43
    Temat: jeszcze o pralkach..
    Od: K <...@...c>

    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2013/06/Pozar
    -in-maj-hals-czyli-Koziolek-z-dziura-na.html

    podobno 12 letni polar. czy "uzytkownik" cos doradzi? ;]

    info z pregierza.

  • 2. Data: 2013-06-18 11:42:18
    Temat: Re: jeszcze o pralkach..
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-06-18 11:29, K pisze:
    > http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2013/06/Pozar
    -in-maj-hals-czyli-Koziolek-z-dziura-na.html

    Najgłupsze w tym wszystkim, że nikt nie doszedł przyczyny pożaru.

    Grzałka pracowała na sucho? Chyba nie, wbudowany bimetal by ją wyłączył.

    Podejrzewam, że obluzowany kabelek się nagrzał i zapaliła się izolacja.

  • 3. Data: 2013-06-18 11:45:44
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 18 Cze, 11:29, K <a...@...c> wrote:
    > http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2013/06/Pozar
    -in-maj-hals-czyl...

    ROTFL

  • 4. Data: 2013-06-18 15:51:51
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    > http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2013/06/Pozar
    -in-maj-hals-czyli-Koziolek-z-dziura-na.html

    > podobno 12 letni polar. czy "uzytkownik" cos doradzi? ;]

    Czego oczekujesz?
    Porady jak gasić płonące pralki?
    Czy może jak się pozbyć złomu?
    Czy może Ci chodzi o to jakiej porady należy udzielić przez telefon w
    takim przypadku?
    A może porady czy sąsiiedzi geje nie "zerżną" Twojej niewiasty?

  • 5. Data: 2013-06-18 17:12:29
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 18 Cze, 15:51, "uzytkownik" <a...@s...pl> wrote:
> [...]
    > takim przypadku?
    > A może porady czy sąsiiedzi geje nie "zerżną" Twojej niewiasty?

    =========

    Oczekujemy, żebyś przychlaście nie zaśmiecał tej grupy !!

  • 6. Data: 2013-06-18 18:29:25
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Stachu Chebel" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Oczekujemy, żebyś przychlaście nie zaśmiecał tej grupy !!

    Hebluj się. Nikt cię nie pytał o zdanie. :)

  • 7. Data: 2013-06-18 19:13:55
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-06-2013 15:51, uzytkownik pisze:
> [...]
    > takim przypadku?
    > A może porady czy sąsiiedzi geje nie "zerżną" Twojej niewiasty?

    raczej porad elektrycznych.

  • 8. Data: 2013-06-18 19:28:36
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > raczej porad elektrycznych.

    No to Ci radzę.
    Nie dotykaj się tego, co może być pod napięciem, bo grozi porażeniem
    prądem.
    Czy tego typu porady oczekiwałeś?

    Nadal nie rozumiem czego oczekujesz ode mnie.

    Czy chcesz abym wyjął szkalną kulę i wywróżył co było przyczyną
    zapalenia się pralki?
    Przyczyn moło być wiele, ale nie da się tego stwierdzić bez
    szczegółowych oględzin pralki oraz oględzin i pomiarów instalacji.

  • 9. Data: 2013-06-19 23:06:34
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    uzytkownik napisał:
> [...]
    > takim przypadku?
    > A może porady czy sąsiiedzi geje nie "zerżną" Twojej niewiasty?

    A może odpierdolisz się ode mnie i od mojej żony? Chyba sobie mnie z kimś
    pomyliłeś, palancie.

    Koziołek
    --
    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 10. Data: 2013-06-20 07:37:29
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości

    > A może odpierdolisz się ode mnie i od mojej żony? Chyba sobie mnie z
    > kimś pomyliłeś, palancie.

    Palanta to sobie poszukaj w lusterku.