  • Data: 2010-11-05 21:53:34
    Temat: Re: jazda na zamek, ale inaczej
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-05 09:41, LEPEK pisze:
    > Czyli zmieniać tam, gdzie takie oznakowanie stoi, prawda?

    Identycznie jest w Warszawie na Żwirkach od lotniska - są sobie trzy
    pasy, są, są, skrzyżowania mijają, trzy pasy nadal są, jedziemy 800
    metrów bez skrzyżowań*, a nagle lewy się robi skrętem w Racławicką. W
    praktyce lewym jedzie połowa tego co środkowym, ale ci co jadą lewym, to
    zmieniają pas na środkowy na dystansie jakichś 200-300 metrów przed
    skrzyżowaniem. Jedni bardzo wcześnie, inni przed samą linią ciągłą.
    Podobnie jest w Krakowie na wylocie na Warszawę - dwa pasy, prawy
    powabnie pusty, i nagle okazuje się że odbija w prawo, a na Warszawę
    tłoczno w lewo. Zwykle tam próbuję się wpasować, ale raz się nie udało,
    więc żeby nie stać, to dałem w prawo i zawróciłem.
    Jak dla mnie - nie wcześniej niż widać znaki pionowe. No i nie później
    niż się robi linia ciągła. No loteria...

    * no dobra, od niedawna jest maluśkie do Mariny/Pekao.
    --
    Alf/red/