    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jaki automat do miasta?
    Date: Tue, 20 May 2014 12:31:04 -0500

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    news:537b8e6f$0$2235$65785112@news.neostrada.pl...

    > Odnoszę że Twoja wiedza w tym temacie jest czysto teoretyczna. Co w ogóle
    > rozumiesz po przez pojęcia lekkie-ciężkie, Passat z silnikiem 1.8, ważący
    > 1200kg z ogonkiem i ponad 100u KM to zły wybór, a tonowa
    > Corsa z motorkiem 1.2 i 60KM to już strzał w dziesiątkę?

    Kto tu pisał o Oplu Corsie? Ty podałeś przykład "mulastego" passata 1.8L
    z automatem. I porównywałeś to jak się on zbiera z 60km/h z tym jak
    się zbiera mustang z silnikiem 300-konnym. To jest chore porównanie.

    > Gw*o prawda. Automaty którymi miałem okazję wypróbować wszystkie były
    > jakby przymulone. Z manualem i 60km/h na trójce nawet Vectra a`la 100KM
    > potrafiła zadymić spod kół przy gwałtownym dodaniu gazu, natomiast w
    > Passacie powtórzenie takiej operacji sprawia że cała para idzie gdzieś w
    > gwizdek.

    Zaraz - mówimy o dymieniu spod kół, czyli o zerwaniu przyczepności
    z podłożem czy mówimy o dynamicznej jeździe przy wyprzedzaniu?
    Bo to trochę dwie różne sprawy... Poza tym - pewnie miałeś starą Vectrę,
    bez "tracktion control", bo w nowszych vw masz domyślnie to włączone
    i nie wprowadzisz auta w poślizg dodając tylko gazu, nie wygłupiaj się
    proszę...