-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jaki automat do miasta?
Date: Tue, 20 May 2014 12:31:04 -0500
Organization: prywatna
Lines: 4
Message-ID: <llg3g9$jjn$1@dont-email.me>
References: <lkvado$mcc$1@speranza.aioe.org>
<5374c275$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
<5375cafb$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
<53760ecd$0$2378$65785112@news.neostrada.pl> <ll5lbn$osp$1@dont-email.me>
<53785714$0$2373$65785112@news.neostrada.pl> <llb14u$e0g$1@dont-email.me>
<537b8e6f$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 20 May 2014 17:30:49 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="46b7e28c0c9ab43db7ba4da3f4414a28";
logging-data="20087";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX184oyYiOczNgoo5Ay6Y+0f+"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <537b8e6f$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:aGGlIXS4uOb0vmKQ67O3Ke+GIXA=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533537
[ ukryj nagłówki ]"Trybun" <I...@j...com> wrote in message
news:537b8e6f$0$2235$65785112@news.neostrada.pl...
> W dniu 2014-05-18 21:20, Pszemol pisze:
>> "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
>> news:53785714$0$2373$65785112@news.neostrada.pl...
>>>>> Kwestia nie w ruszaniu z miejsca, a w elastyczności na drodze, np.
>>>>> przy wyprzedzaniu. Jazda brata Passatem (1.8B) to istny horror na
>>>>> drodze w stosunku do jazdy moim Mustangiem. I żeby nie było
>>>>> niejasności - brat swoim Passacichem bez trudu ruszy spod świateł z
>>>>> piskiem opon. Ale gdy już jedzie z 60 na zegarze i chce coś szybko
>>>>> wyminąć/wyprzedzić to opóźnienia są koszmarnie długie.
>>>>
>>>> ???
>>>> Czy ja tu czytam że Ty porównujesz Mustanga z silnikiem 3,7 litra
>>>> co ma 305 HP (lub nawet 5 litrowym V8 z 420 HP, nie wiem którego
>>>> mustanga masz) z ciężkim Passatem z najcieńszym silnikiem 1.8 litra
>>>> co wyciąga zaledwie 150 HP gorzej niż moja lekka, 2-drzwiowa honda?
>>>>
>>>> Dobrze Ty się czujesz czy w gumki sobie lecisz? :-)
>>>
>>> Dobrze czytasz. I piszę o silniku o litr większym, bo taki miałem w
>>> swoim ostatnim Mustangu. Chodzi mi tylko o to żeby wykazać że
>>> automatyczna skrzynia biegów + mały silnik to po prostu zły pomysł.
>>
>> Ale nic podobnego nie wykazałeś...
>> Wykazałeś tylko że większy i mocniejszy silnik lepiej się zbiera
>> z 60km/h w lekkim aucie niż mniejszy i słabszy silnik w cięższym.
>
> Odnoszę że Twoja wiedza w tym temacie jest czysto teoretyczna. Co w ogóle
> rozumiesz po przez pojęcia lekkie-ciężkie, Passat z silnikiem 1.8, ważący
> 1200kg z ogonkiem i ponad 100u KM to zły wybór, a tonowa
> Corsa z motorkiem 1.2 i 60KM to już strzał w dziesiątkę?
Kto tu pisał o Oplu Corsie? Ty podałeś przykład "mulastego" passata 1.8L
z automatem. I porównywałeś to jak się on zbiera z 60km/h z tym jak
się zbiera mustang z silnikiem 300-konnym. To jest chore porównanie.
>>> I żeby nie było że silniki muszą być jakieś krowiaste, np. w Audi którym
>>> miałem okazję pojeździć trochę, automat sprzężony z 3litrowym dieslem
>>> także zupełnie nieźle się sprawował.
>>
>> Pleciesz bzdury - skrzynia automatyczna dużo lepiej zmienia biegi
>> i lepiej wykorzystuje silnik i jego moce niż statystyczny kierowca.
>> Niezależnie od tego czy jest to mały czy większy silnik.
>
> Gw*o prawda. Automaty którymi miałem okazję wypróbować wszystkie były
> jakby przymulone. Z manualem i 60km/h na trójce nawet Vectra a`la 100KM
> potrafiła zadymić spod kół przy gwałtownym dodaniu gazu, natomiast w
> Passacie powtórzenie takiej operacji sprawia że cała para idzie gdzieś w
> gwizdek.
Zaraz - mówimy o dymieniu spod kół, czyli o zerwaniu przyczepności
z podłożem czy mówimy o dynamicznej jeździe przy wyprzedzaniu?
Bo to trochę dwie różne sprawy... Poza tym - pewnie miałeś starą Vectrę,
bez "tracktion control", bo w nowszych vw masz domyślnie to włączone
i nie wprowadzisz auta w poślizg dodając tylko gazu, nie wygłupiaj się
proszę...
Następne wpisy z tego wątku
- 20.05.14 19:38 Pszemol
- 20.05.14 19:40 Pszemol
- 20.05.14 19:43 Pszemol
- 20.05.14 20:15 RadoslawF
- 20.05.14 20:33 Pszemol
- 20.05.14 21:45 RadoslawF
- 20.05.14 21:46 Grejon
- 20.05.14 22:38 Pszemol
- 21.05.14 11:09 RadoslawF
- 21.05.14 12:19 Dman666
- 21.05.14 12:54 Marcin N
- 21.05.14 13:33 Piotr Klimek
- 21.05.14 14:38 Pszemol
- 21.05.14 14:38 Pszemol
- 21.05.14 14:38 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
Najnowsze wątki
- 2024-06-29 eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- 2024-06-30 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- 2024-06-29 poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- 2024-06-29 Tesla to wóz dla mnie
- 2024-06-30 Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- 2024-06-29 Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- 2024-06-30 Basen i chłodzenie w w wentylacji mechanicznej
- 2024-06-29 na chuj mieć dom?
- 2024-06-29 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-06-29 Warszawa => SQL Database Developer <=
- 2024-06-29 Poznań => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-06-29 Warszawa => Senior Cloud DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-06-29 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-29 Ulm => IT Network Engineer <=
- 2024-06-29 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=