  • 1. Data: 2014-05-14 10:44:41
    Temat: jaki automat do miasta?
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Cześć,

    potrzebuję podpowiedzi. Znajoma chce zmienić auto na bardziej
    ekonomiczne. Ma RAV-4 2005 benz+gaz automat. Chce niedużo dołożyć,
    powiedzmy cena max. 35 tyś. Przejrzałem otomoto ale nie chciałbym
    wybierać awaryjnych i drogich technologii (na czym się nie znam). Pewną
    wskazówką jest artykuł:
    http://www.magazynauto.pl/porady/eksploatacjau/skrzy
    nia-2871/news-kupujemy-samochod-z-automatem,nId,9454
    76
    Najtańsze nowe auto jakie znalazłem to Škoda Citigo 1.0 MPI 75KM
    AMBITION ASG 5D to 37 tyś.

    Co wybrać?

    --
    radar

  • 2. Data: 2014-05-14 10:52:36
    Temat: Re: jaki automat do miasta?
    Od: "Biggie" <b...@g...pl>

    Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości
> [...]
    76
    > Najtańsze nowe auto jakie znalazłem to Škoda Citigo 1.0 MPI 75KM

    Tu masz ciekawy artykuł, a właściwie odpowiedź na pytanie ;-)
    http://www.auto-motor-i-sport.pl/technika/male-samoc
    hody-technika-automatyczna-skrzynia-biegow-automat-p
    orownanie,16473,1

    pzdr

    Biggie

  • 3. Data: 2014-05-14 10:54:18
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "radar" napisał w wiadomości grup

    > potrzebuję podpowiedzi. Znajoma chce zmienić auto na bardziej
    > ekonomiczne. Ma RAV-4 2005 benz+gaz automat.

    Jeśli zagazowana Toyota nie jest dla niej ekonomiczna to może skuter?

  • 4. Data: 2014-05-14 11:12:58
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-05-14 10:54, zhbick pisze:
    > Użytkownik "radar" napisał w wiadomości grup

    > Jeśli zagazowana Toyota nie jest dla niej ekonomiczna to może skuter?

    zagazowany rower

  • 5. Data: 2014-05-14 12:13:42
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    radar wrote:

> [...]
    76
    > Najtańsze nowe auto jakie znalazłem to Škoda Citigo 1.0 MPI 75KM

    Zamiana się nie kalkuluje. Jeżeli Rav jeździ z tym gazem, to jeździć nim
    dalej.

  • 6. Data: 2014-05-14 12:57:51
    Od: Bugatti <b...@g...com>

    Jeśli RAV'ka się jej NIE psuje to niech nią nadal jeździ.

    Citigo poimo iż ma 5 gwiazdek NCAP to aby ograniczyć odkształcenia to musieli mocno
    usztywnić konsturkcje płyty podłogowej i wznocnień...więc energia uderzenia ma bardzo
    małą przestrzeń aby się mogła rozproszyć...więc przyspieszenia działające na organy
    ludzkie są znacznie większe niż dla aut z dłuższym przodem (konstrukcją podłużnic,
    belek wzmacniających itd.).
    Wyniki NCAP nie są reprezentatywne bo nie przedstawiają wartości przyspieszeń tylko
    nic nie znaczące punkty:
    http://www.euroncap.com/results/skoda/citigo/2011/47
    3.aspx

    Ja nigdy bym nikomu nie polecił tak małego auta jaki Citio, Smart i inne pierdułki.
    Małe, IMO drogie, słabe przyspieszenia, wyposażenie, prowadzenie itd. Za 35 tys zł.
    można mieć wiele innych lepszych (kilkuletnich) autek z LPG (8 litrów na trasie,
    10-11 LPG w mieście).

    Pozdr.
    Bugatti

  • 7. Data: 2014-05-14 21:04:48
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2014-05-14 10:54, zhbick pisze:

    > Jeśli zagazowana Toyota nie jest dla niej ekonomiczna to może skuter?

    Sęk w tym, że jednak dużo pali. Swoje też przejechała i trochę się
    sypie. Tylne drzwi są ciężkie i co chwila trzeba je poprawiać bo się
    obniżają, radio hamerykańskie, wcześniej też była bita i nie została
    dokładnie poskładana. No i właścicielka po 5 latach by zmieniła ;)

    --
    radar

  • 8. Data: 2014-05-14 21:05:30
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2014-05-14 11:12, Dawid pisze:

    > zagazowany rower

    ciekawe... rozwiniesz?

    --
    radar

  • 9. Data: 2014-05-14 21:06:17
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2014-05-14 12:13, Poldek pisze:

    > Zamiana się nie kalkuluje. Jeżeli Rav jeździ z tym gazem, to jeździć nim
    > dalej.

    Cholera, wiem, że masz rację.

    --
    radar

  • 10. Data: 2014-05-14 21:11:25
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2014-05-14 12:57, Bugatti pisze:

    > Ja nigdy bym nikomu nie polecił tak małego auta jaki Citio, Smart i inne pierdułki.

    No nie chce mi się wierzyć, że nie ma fajnych automatów do 35 tyś. ;)

    --
    radar