  • Data: 2014-05-21 14:38:34
    Temat: Re: jaki automat do miasta?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Dnia (Wed, 21 May 2014 12:54:35 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > U mnie (benzyna 3.0 220KM) przy spokojnej jeździe automat utrzymuje obroty w
    okolicach
    > 1100-1200 na piątym biegu. Gdybym jechał manualem to nie chciałoby mi się
    > tak często machać drążkiem jak robi to automat.

    Właśnie to dokładnie miałem na myśli.
    Jak się komuś chce, to będzie jeździł jak automat, ale to wymaga wprawy
    przy zmianie biegów.
    To musi być instynkt, szósty zmysł a nie katorga i strach przed zgrzytaniem
    czy paleniem sprzęgła, jak to sie widzi u niektórych.
    Jedni to wyczucie mają, innym go brak, i overdrive w mieście nie używają.
    I wtedy palą więcej manualem niz pali w tych samych warunkach automat.