  • Data: 2012-03-07 15:05:27
    Temat: Re: jak wyrezać dziurę
    Od: "j.r." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kurczyk wrote:

    > Ostrożnie ;-)

    > Duże obroty i mały nacisk. Wiertarka w stojaku, a nie w łapie :-)
    > Solidne zamocowanie materiału wierconego, aby nie wyrwało w końcowej
    > fazie wiercenia.
    http://www.specnarzedzia.pl/item41525_milwaukee_wier
    tlo_do_drewna_12mm.aspx
    Wiertło do drzewa jak w/w mocowanie w imadle wiertarką
    ze statywem lub stołową i obroty max 500/minutę, po napunktowaniu szpikulcem
    odrazu
    na gotowo wiertłem, tylko powoli żeby nie wyrwało.
    Osobiście wierciłem 60 otworów 10mm i szło idealnie.
    Próbowałem z ręki ale wyrywa i nie da rady utrzymac pod końcem wiercenia.
    --
    pzdr, j.r.