    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: ilu jest programistow na swiecie?
    Date: Tue, 24 May 2011 22:45:46 +0100
    <0...@l...googlegroups.com>
    <irct76$gh6$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@c...googlegroups.com>
    <1...@v...googlegroups.com>
    <d...@g...googlegroups.com>
    <irevrt$kjh$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@2...googlegroups.com>

    On 24/05/2011 22:34, Maciej Sobczak wrote:

    > Heh? Fikcja z czapki.
    > Jakaś baza musi być. Czy to są "zadania", czy "bugi", to kwestia
    > nazw.
    >
    > Nawet jeśli nie ma bazy typu JIRA czy FogBugz, to ta sama informacja
    > (np. informacja o tym, że kierownik projektu kazał Krzychowi zrobić X
    > a Krzychu to zrobił) i tak musi gdzieś zaistnieć, nawet jeśli jest to
    > w postaci historii maili w zespole.
    > Nie wyobrażam sobie projektu, gdzie takiej informacji nie ma.

    Nie no, oczywiście że nie postulują, żeby informacji nie było. Chodzi
    raczej o to, że infrastruktura mająca na celu katalogowanie i
    zarządzaniu dużą ilością otwartych bugów na raz jest uważana za
    demoralizującą. Że w momencie, kiedy ilość otwartych bugów staje się tak
    duża, że pojawia się potrzeba bazy typu JIRA, to znaczy, że robisz za
    dużo bugów i zamiast zakładać bazę powinieneś zlikwidować przyczynę.
    Oczywiście jak najbardziej nie przeszkadza to prowadzić ewidencji
    zamkniętych bugów.

    Jak wspommiałem, pomysł ten kwalifikuję jako "interesujący".