  • Data: 2011-05-24 23:45:07
    Temat: Re: ilu jest programistow na swiecie?
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Sobczak <s...@g...com> napisał(a):

    > Heh? Fikcja z czapki.
    > Jaka=B6 baza musi by=E6. Czy to s=B1 "zadania", czy "bugi", to kwestia
    > nazw.
    >
    > Nawet je=B6li nie ma bazy typu JIRA czy FogBugz, to ta sama informacja
    > (np. informacja o tym, =BFe kierownik projektu kaza=B3=A0Krzychowi zrobi=E6=
    > a Krzychu to zrobi=B3) i tak musi gdzie=B6 zaistnie=E6, nawet je=B6li jest =
    > w postaci historii maili w zespole.
    > Nie wyobra=BFam sobie projektu, gdzie takiej informacji nie ma.

    imo wogole takie zewnetrzne informacje (produkcja papierow nt samego
    procesu produkcji) sa mniej wazne niz informacje bardziej 'wewnetrzne' -
    dla glow ludzi danego projektu, informacje obejmujace znajomosc danego
    api czy struktury danego programu ktory sie rozbudowywuje itp

    mz dobre skutki moglo by przyniesc zarzadzanie owa 'wiedza wewnetrzna'
    tj ta wiedza ktora musza znac ludzie ktorzy potrzebuja zrobic dany projekt;
    zgromadznie jej - doskonaleni jej - dawanie jej sie do nauczenia -
    wyeksponowanie w swietej gablocie

    :/ ?

    mi organiazowanie ludzi czy zarzadzanie nimi wieje ciezka groza
    [i chyba bede musial odsskakac tego posta]
    ale taki scroll of wizdom moze by uszedl? niewazne bell to w dzyń,
    dzwoń to w dong