    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: ilu jest programistow na swiecie?
    Date: Mon, 23 May 2011 13:31:29 +0000 (UTC)
    <iqucfc$jta$1@news.onet.pl> <iquoqb$ijm$1@inews.gazeta.pl>
    <ir1765$sji$1@news.onet.pl>
    <9...@n...googlegroups.com>
    <ir2r6p$gmn$1@solani.org> <ir2sv6$899$1@news.onet.pl>
    <a...@n...gazeta.pl>
    <ir55ji$ist$1@news.onet.pl>
    <5...@e...googlegroups.com>
    <ir6q0a$r5d$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@l...googlegroups.com>
    <ir8d71$15h$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@w...googlegroups.com>
    <ircvma$m4e$1@news.onet.pl> <irdhhg$moj$1@inews.gazeta.pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > wygląda

    > ze
    > >

    > jesli chodzi o moj wlasny sposob podejscia to jest to z grubsza cos
    > jak: 'wszystko jedno byle do przodu'
    >
    > w ramach zdobywania wiedzy ogolnej ciekawie sie roznymi tematami
    > w programowaniu ale przy praktycznym programowaniu tez moim sposobem
    > podejscia jest: nauczenie sie mozliwie waskiego minimum systemu przy
    > pomocy ktorego mozna dobrze zrobic to co chodzi mi po glowie
    > by zrobic - innym slowy wolalbym gruntownie nauczyc sie jakiejs
    > bazy a nie skakac po roznych bibliotekach z tygodnia na tydzien

> [...]

    oczywiscie nie ma to niemal nic wspolnego z poprzenim tematem
    'organizacja pracy zespolu' (na ktorym sie nie znam i ktory mnie
    jakos specjalnie nie interesuje bo jak wspomnialem mnie raczej
    obchodzi programowanie samo w sobie a nie programowanie na rynku)

    - tutaj watek sie jednak rozdzielil na temat czy i jak poszczegolny
    grupowicz organizuje sobie robote i czy jest zwolennikiem jakiegos
    konkretnego podejscia